Ο Κήπος

Όταν οι παλιότεροι μιλούσαν για "Κήπο" δεν αναφέρονταν μόνο στα λουλούδια, αλλά κυρίως σε ό,τι μπορούσε να καλλιεργηθεί και να αποδώσει καρπούς. Στον δικό μου Κήπο οι καρποί είναι "τα γεννήματα της αγχινοίας", όπως τα ονόμασε η Ελ. Μαρτινέγκου, και οι δημιουργοί τους, οι ποιητές, οι κηπουροί της γλώσσας και της ομορφιάς.



Δεν διεκδικώ την πρωτοτυπία.



Έχουν προηγηθεί ο "Κήπος Χαρίτων" του Καισάρου Δαπόντε, "Ο κήπος με τα ρόδα" του Saadi, "Ο κήπος της αχαριστίας" του Κ. Καρυωτάκη, "Ο κήπος με τις αυταπάτες" του Οδυσσέα Ελύτη.



Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2012


ΙΛΙΑΔΑ Γ - Ομάδα Β2 :Πρίαμος - Αντήνορας

Αποστολή 1η

Σε ένα έγγραφο του word να καταγράψετε τα συμπεράσματά σας για  τις παρακάτω δραστηριότητες:

1.        Με ποιο τρόπο και ποια διάθεση απευθύνεται ο Πρίαμος στην Ελένη;

2.        Με ποια διάθεση αναφέρεται ο Πρίαμος και ο Αντήνορας στους αρχηγούς του αντίπαλου αχαϊκού στρατοπέδου;

Σε τι συμπεράσματα καταλήγετε σε σχέση με την ομηρική αντίληψη για την τοποθέτηση απέναντι σε αντιπάλους;

Αποστολή 2:

Να συνθέσετε μια Παρουσίαση στην οποία θα μας συστήνετε τον Πρίαμο και τον Αντήνορα: εξωτερικά στοιχεία και ήθος/χαρακτηρισμός. Να την εμπλουτίσετε με οπτικό υλικό από αρχαίες αγγειογραφίες. Μπορείτε κάνετε  ελεύθερη αναζήτηση στο google ή να χρησιμοποιήσετε την ιστοσελίδα του Ελληνικού πολιτισμού http://users.sch.gr/ipap/Ellinikos%20Politismos/AR/ar.ag/heroes.htm και του Μικρού Απόπλου http://www.mikrosapoplous.gr/iliada/indexd.html

2 σχόλια:

  1. Οι επιλογές της σκευής των πρωταγωνιστών από τους συμμαθητές μας ήταν διαφορετικές από την αρχαία αυθεντική. Πιστεύουμε ότι η σκευή της Θεονόης θα έπρεπε να ήταν πιο βασιλική με πολλά χρυσά κοσμήματα και στέμμα, ο Μενέλαος με ρακένδυτα ρούχα και η Ελένη ντυμένη με απλό φόρεμα. Τα παιδιά που έπαιξαν τους 3 ρόλους ανήκουν στην ομάδα μας. Η Μαρία, που υποδυόταν την Ελένη, πιστεύει πως θα έπρεπε να δείχνει πιο φοβισμένη και να παρακαλάει τη Θεονόη, μαζί με τον Μπογκντάν, ο οποίος υποδυόταν τον Μενέλαο και ντρεπόταν πολύ, γιατί η Ελένη ένιωθε φόβο, τρόμο, άγχος για τον Μενέλαο και την ίδια. Η Έφη, η οποία υποδυόταν τη Θεονόη, θα έπρεπε να δείχνει ότι νιώθει πιο κοντά στην εξουσία και τους Θεούς, εφόσον είναι μάντισσα, και ελάχιστη λύπη για το Μενέλαο και την Ελένη. Μουσική δεν υπήρχε. Αντικαταστάθηκε με ηχητικά εφέ και τα βήματα της Θεονόης. Οι προτάσεις των θεατών ήταν να τονίσουν οι ηθοποιοί τα συναισθήματά τους και συγκεκριμένα την αποφασιστικότητά της η Θεονόη, τον φόβο τους η Ελένη και ο Μενέλαος για την τύχη τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή